MENU JUALAN BAZAR RAMADAN HARI NIE..

Assalamualaikum dan hai semua..

Entri aku kali ni adalah menu jualan di bazar ramadan utk hari ni..ada pelbagai juga yang aku buat..bangun pagi aku terus buat menu2 jualan aku..aku perlu kejar masa sbb sebelum jam 1pm, aku perlu pastikan semua menu jualan aku suda siap dan di pek krn jam 1 semua jualan suda di hantar ke bazar ramadan.

Antara yang aku buat ari ni adalah..

BUAH MELAKA @ ONDE-ONDE

PUTERI  MANDI


Ramai juga pengemar buah melaka dan puteri mandi ni..antara kuih tradisional yang diminati ramai..

DONUT COKLAT WARNA-WARNI

KEK LAPIS KUKUS COKLAT

Kek ni gebu sangat..rasanya sedap..ada rasa vanila dan coklat..tambahan lagi ada coklat cip di dalamnya..


Selepas ja aku siapkan menu jualan aku, aku rehat sekejap pastu aku kena buat biskut pulak..beberapa hari ni aku suda start buat biskut..jadi, x la kelam kabut sangat walaupun ada tempahan..ada beberapa biskut yang telah aku buat antaranya tu biskut cerelex ( susu ), biskut almond london, biskut ABC dan biskut celupan coklat..So, nanti aku akan post entri biskut2 aku tu yea..

SEBARANG TEMPAHAN ATAU PERTANYAAN, ANDA BOLEH EMAIL/ TELEFON KAMI SEPERTI YANG TERTERA NI. TERIMA KASIH.EMAIL: siti.salwana@yahoo.com/014-3593552 ( ADIENIA )

No comments:

Post a Comment