KUIH-MUIH

Assalamualaikum n salam sejahtera semua..


Macam biasa, aku mau masukkan entri yang telah aku buat untuk jualan bazar ramadan pada hari ni..antaranya ialah cheese cake, kek coklat moist, kek coklat urai dan donut coklat..
Ini juga adalah antara kek yang sering di tempah oleh customer..makasih banyak2..lain kali order la lagi yea..hehe..

CHEESE CAKE


KEK COKLAT MOIST WITH CHOC TOPPING


KEK COKLAT URAI


DONUT COKLAT

Ramai yang suka makan donut coklat ni sebab donutnya yang di celup dengan coklat dan hiasan di atasnya tu nampak sedap dan menyelerakan..terutama kanak2 la yang paling suka..em, selalunya time aku buat apa saja kuih muih terutama kek yang berkrim..adalah pembantu yang tidak di undang datang tolong..apalagi, kalau bukan anak2 buah aku yang 2 orang tu, putri dan waie..dorang suka betul makan krim..habis licin krim aku dorang kerjakan..hehe..nasibla..


OK LA, JIKA ADA SEBARANG PERTANYAAN ATAUPUN INGIN ORDER, ANDA BOLEH HUBUNGI EMAIL DAN TELEFON KAMI. TERIMA KASIH.


No comments:

Post a Comment