CUPCAKES COKLAT FUDGE BUTTERCREAM

ASSALAMUALAIKUM W.B.T..


Selamat petang..sudah berapa hari aku tiada meninggalkan sebarang entri baru...aku minta maaf kerana beberapa hari yang lepas aku banyak urusan dan tiada masa untuk aku mengupdate blog ni..

CUPCAKES COKLAT FUDGE
HARGA RM 1.70, SEBIJI ( MEDIUM SAIZ )

Okey la kita terus kepada entri aku iaitu cupcakes coklat fudge...memang sedap gila la cupcakes ni sebab mewah dengan rasa coklat..di mana cupcakenya adalah super moist eggless coklat cupcakes dan toppingnya adalah coklat fudge buttercream.ermm...yummy..So,memang rugi kalo nda cuba ni..hehe..




Comel dengan hiasan manik gula yang comel-comel..apapun, tanpa manik gula ni pun cupcakes ni tetap sedap dan menarik..

 









SEBARANG PERTANYAAN MAHUPUN TEMPAHAN, SILA HUBUNGI NO. TELEFON KAMI ATAU EMAIL SAHAJA KAMI YANG TERTERA DI ATAS INI. TERIMA KASIH.

No comments:

Post a Comment