KEK COKLAT STRAWBERI

ASSALAMUALAIKUM W.B.T..


Mau cite terus la pada entri yang aku mau masukkan ni iaitu kek coklat strawberi..kek ni resepinya sama ja dengan kek coklat mint yang aku pernah buat tu..bezanya adalah aku tukar perisa sahaja..lagipun, mint emulco aku kehabisan stok..aku tukar la perisa strawberi..kek ni lembut..

Nak cite skit..aku ingat lagi ada sorang customer aku tu..perempuan dan berbangsa india..kalau hari tu kebetulan aku ada buat kek ni..dia akan beli kek ni sampai beberapa potong..pastu, dalam hari yang sama jugak dia akan datang lagi beli kek yang sama...hehe..mungkin dia suka sangat makan kek ni..macam kita jugak la kan..bila kita suka makan sesuatu tu, kita akan 'repeat' beli benda yang sama sampai kita puas..

KEK COKLAT STRAWBERI




ADA PERTANYAAN ATAU INGIN TEMPAH, ANDA HUBUNGI KAMI MENERUSI EMAIL ATAU PUN TELEFON JA KAMI SEPERTI TERTERA. TERIMA KASIH.

No comments:

Post a Comment