KEK LAPIS CADBURY

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA ..


Em, sekarang ni suda start cuti sekolah kan..hari yang dinanti-nanti bagi setiap insan yang bernama murid atau pelajar..time ni la pelbagai aktiviti yang telah diatur untuk memenuhi masa lapang cuti sekolah yang begitu pamjang..tapi biarlah aktiviti tu yang berfaedah yeh...cuti2 jugak...buku jangan sampai langsung tidak dibuka.

Bagi peniaga pula..time cuti sekolah ni memang dinanti juga la..sebabnya time ni la banyak yang ada masa bejalan-jalan tu membeli-belah..selalunya jualan kuih-muih pun meningkat dan laris..Okey la, hari ni entri aku adalah kek lapis cadbury..

KEK LAPIS CADBURY
Kek ni dikukus..kemudian dilapis dengan coklat susu cadbury..aku time buat kek ni tiada stok cadbury...jadinya, aku lapis ja dengan coklat susu biasa  jenama Darry's..hehe..ok la juga kan daripada tiada langsung..memang harus makan kek ni pasal sedap..lembut lagi.



Kek ni aku dapat dari blogger resepi yang memang aku suda lupa sapa nama blogger tu..mungkin resepi ni juga sesuai buat untuk versi bakar..insyaallah aku akan cuba buat dan tayang dalam blog ni...so, tunggu dan lihat la ok..jumpa lagi.


Sebarang pertanyaan dan tempahan, sila email atau telefon kami seperti tertera..tq.

No comments:

Post a Comment