MUFIN COFFEE BADAM

Hai, assalamualaikum dan selamat sejahtera..


Baru la aku dapat duduk berehat sambil update blog..dari tadi sibuk..lepas buat kuih dan kek..pegi hospital pula..bukan kerana aku yang sakit tapi pegi melawat sepupu yang baru ja selamat melahirkan anak keduanya pagi tadi..tahniah pada sepupuku itu kerana mendapat baby girl lagi..hihi..belum ada nama so, tidak tau mau panggil apa lagi..riuh juga la kami di hospital tadi kerana ramai betul kami dalam wad hospital tu..nasib nurse tidak halau kami..hehe..

MUFIN COFFEE
HARGA RM 0.80 ( MEDIUM ), RM0.50 ( SMALL )
Kali ni aku menyiarkan entri mengenai Mufin Coffee Badam..mufin ni lembut, sedap dan wangi coffee..aku juga bubuh coklat masakan yang dicairkan dalam adunan mufin ni dan di atasnya pula aku taburkan dengan badam cincang..


Buat saiz small




Jika anda ada sebarang pertanyaan ataupun ingin menempah, sila email atau talian telefon kami yang tertera..sebarang komen anda amatlah kami alu-alukan dan hargai..Post ja komen anda tu..tq.

No comments:

Post a Comment