BANANA CAKE

Assalamualaikum & salam sejahtera diucapkan buat semua pengunjung blog Sweet Red Cherry..


Kita bersua lagi pada petang yang indah ini..entri pertama pada petang ni adalah Banana Cake..baru-baru ni pun aku baru ja siarkan mengenai Soft Banana Cupcakes..so, hari ni kek pisang lagi..bukan apa..aku tu mau menghabiskan stok pisang yang ada di rumah ni..Kek pisang ni hasil kejadiannya sangat la lembut..lupa pula resepinya aku ambik dari mana tapi ianya hasil aku google di internet..resepi kek ni adalah antara resepi banana cake yang aku suka buat..jom kita lihat gambar kek..

BANANA CAKE

Sebelum ni aku juga pernah menyiarkan kek ini..buat yang belum tau, kek ni bukan saja lembut tapi kek ni sedap sangat..terasa rasa pisang dalam kek ni..tiada penggunaan esen pisang tapi hanya menggunakan 100% pisang masak segar yang dilecek..
Senang ja buat kek ni..kalau mau try makan kek ni, jangan malu2 jangan segan2..tempah ja dengan kami..pertanyaan dan tempahan boleh dibuat menerusi email atau kol ke talian telefon kami yang tertera di atas ini. Tq..

No comments:

Post a Comment