KATERING

Hai, assalamualaikum dan salam sejahtera semuanya..


Pada 31hb Dec tahun lepas, ( waa, cam lam ja kan cakap tahun lepas tu..padahal baru ja berlalu beberapa hari..hehe..), kami mendapat tempahan katering dari pelanggan setia kami iaitu dari Pejabat Peladang..cuma katering yang sangat simple saja kerana menu yang diminta pun simple ja..sebenarnya sebelum ni ada juga Pej. Peladang ni order katering dari kami tapi aku yang tidak sempat mau ambik gambar..minta maaf ya..

Okey, antara menu yang diminta tu adalah Nasi Lemak Ayam, Mee Goreng, 2 jenis kuih iaitu Kek Karamel Coklat Moist, Apam Dot Com dan 2 jenis minuman panas iaitu Nescafe dan Teh 'O'..tapi sekali lagi aku mau minta maaf pada semua kerana aku hanya sempat ambik gambar kuih saja..jom kita lihat gambar..
KEK KARAMEL COKLAT MOIST
Kek ni memang sedap sangat..bila first time aku makan kek ni aku suda jatuh cinta dengan kek ni..aku pun sebelum ni memang suka makan karamel..kalo kek coklat jangan cakap la..memang favourite aku tu..alhamdulillaah kek yang aku buat untuk Peladang ni laris..dorang suka sangat makan kek ni..


APAM DOT COM, HARGA RM 0.35 ( SEBIJI )

 Apam dot com ni fillingnya aku bubuh blueberi jem..



  1. So, setakat ni saja dulu entri aku mengenai katering untuk ' Peladang ' ni..dan  nantikan pula apa entri yang akan aku siarkan nanti..babai..

No comments:

Post a Comment