MUFIN COKLAT MARBLE

SELAMAT SEJAHTERA..


Hai, kita bersua lagi..kali ni aku akan menyiarkan pula entri mufin yang telah aku buat tempohari..Mufin yang aku buat adalah Mufin Coklat Marble..sebelum ni pernah juga aku siarkan mengenai mufin ni..aku memang suka mencuba pelbagai jenis mufin..dan kalau yang aku suka tu aku akan buat berkali-kali..memang tidak pernah jemu..cuma orang di rumah ni kurang suka makan mufin..mereka lebih gemar makan kek atau cupcakes dan beberapa jenis kuih-muih yang lain..

MUFIN COKLAT MARBLE, RM 0.70 EACH
 Mufin coklat marble ni berperisa coklat dan juga vanila..aku bubuh esen vanila untuk warna putih dan coklat emulco serta sedikit serbuk koko dalam adunan coklat..so, rasanya tu memang ada umph la kan..


 Yang aku buat ni adalah mufin yang bersaiz medium/normal


Sebenarnya kalau suka boleh juga ditaburkan hiasan di atas mufin ni seperti coklat cip untuk rasa coklat yang lebih lagi dalam mufin ni..


Baiklah..kita jumpa lagi dalam entri yang lain pula ya..tata titi tutu..

No comments:

Post a Comment