TALAM DURIAN

SALAM SEJAHTERA..


Hai, terus saja kepada entri yang aku siarkan untuk kali ni iaitu Talam Durian..memandangkan masi ada lagi stok durian dalam peti sejuk maka aku terpikir untuk buat talam durian ni..

TALAM DURIAN
Lapisan atas talam ni, macam biasalah lapisan santan..manakala lapisan bawah pula semestinya durian..supaya tidak kelihatan pucat, aku tambahkan pewarna kuning..


Kalau suda suka makan durian tu, apa saja bentuk kuih yang ada nama durian tu memang aku makan..aku memang suka sangat makan durian..suka makan durian putih dan juga kuning..tapi, kalau durian kuning tu harganya mahal sikit berbanding durian biasa yang bewarna putih tu..



SEBARANG PERTANYAAN DAN TEMPAHAN, ANDA BOLEH EMAIL ATAU TERUS TELEFON NO. KAMI YANG TERTERA DI ATAS INI..KAMI JUGA MENGALU-ALUKAN KOMEN-KOMEM ANDA..TERIMA KASIH.

No comments:

Post a Comment