MUFIN BLUEBERI

SELAMAT SEJAHTERA..


Kita bersua lagi untuk entri yang seterusnya ini iaitu Mufin Blueberi yang aku baru buat beberapa hari yang lepas..sebelum ni aku pernah juga buat mufin blueberi ni tapi yang kali ni pula aku menggunakan resepi yang baru aku dapatkan hasil google di internet..resepinya pun senang dan bagi aku sangat menarik untuk aku cuba buat..

MUFIN BLUEBERI, HARGA RM 0.70 ( MEDIUM )
Untuk mufin ni aku menggunakan filling blueberi sebagai inti ditengahnya..kemudian aku paipkan sedikit di atas mufin..boleh juga kalau mau gunakan jem..boleh juga..ikut selera masing-masing..




Haa, kalau ada yang teringin makan mufin yang sedap ni, sila la order dengan kami..boleh email ataupun terus kol ke talian kami yang tertera di atas ni ya..terima kasih.

No comments:

Post a Comment