MUFIN COKLAT CIP

Hai semuanya..assalamualaikum dan salam sejahtera..


Mood hari ni mau membaking agak kurang rajin sikit..macam mau berehat ja sambil tguk tv..hehe..macamana pun aku ada buat juga kek untuk jualan..yalah kan..bisnes macam ni la..harus atasi juga perasaan yang agak malas tu demi memajukan bisnes dan menambah pendapatan harian..aku harus semangat..chaiyo..chaiyo!

Untuk entri pada hari ni..aku menyiarkan Mufin Coklat Cip yang aku buat tempohari..aku ada buat 2 saiz iaitu small dan medium..mufin ni sangat sedap kerana mufinnya adalah coklat ditambah lagi dengan coklat cip yang dibubuh dalam mufin dan juga ditabur atasnya..rasa coklat yang betul-betul terasa..so, rasanya double coklat la..penggemar coklat harus makan mufin ni..

MUFIN COKLAT CIP, HARGA RM 1 ( MEDIUM), RM0.70 ( SMALL ), EACH

 Yang aku buat ni adalah untuk jualan..


















Sebarang pertanyaan mengenai produk kuih-muih kami ataupun ingin menempah, sila email atau telefon kami ke talian yang tertera di atas..terima kasih..

No comments:

Post a Comment