MUFIN VANILA MARBLE

ASSALAMUALAIKUM W.B.T..

Hai, besua kembali lagi pada malam ni..aku baru ja lepas merayau-rayau pegi tengok blog orang lain..best dapat jamu mata..hehe..niat dihati tu sebenarnya  mencari resepi kek keladi/yam kek..tapi, rata2nya adalah kek keladi yang berlapis dengan kastad keladi walhal aku maukan resepi kek yam yang berkrim..last2 aku dapat juga la resepinya..satu dari Sky blue kitchen dan yang satu ni betul2 menarik minat aku iaitu blog mybakingworkshop.blogspot.com..kerana banyak juga info yang beliau kongsikan tentang kek ni di dalam blognya..yang aku kagum tu adalah hasil kek2 yang telah beliau buat dan kongsikan tu sangat cantik ja kejadiannya walaupun beliau tiada ikut kursus baking..salute sangat..

Baiklah untuk malam ni, aku ingin siarkan mengenai mufin yang aku buat iaitu Mufin Vanila Marble..hasil mufin ni lembut ja jadinya..aku bubuh esen vanila untuk bahagian yang bewarna putih manakala yang bewarna coklat tu aku bubuh coklat emulco..

MUFIN VANILA MARBLE, RM 0.80 ( MEDIUM ), RM 0.50 ( SMALL ) EACH
 So, mufin yang aku aku buat ni ada dalam 2 saiz iaitu medium dan small..


Jika ada yang berminat untuk menempah mufin ataupun produk kuih-muih kami yang lainnya..silakan email atau telefon no talian kami yang tertera di atas ni..terima kasih.

No comments:

Post a Comment