BLOGKU BERWAJAH BARU FULLY EDIT BY AINA AKMAL

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Hai, semuanya..

Malam ni hati aku sangat berbunga-bunga gembira sebab blogku telah berubah wajah 100% dan aku sangat sukakan semua perubahan ni..sudah lama aku plan mau mengedit blog..tapi bila buka tutorial dan try buat..jadi error..hurm, sampai naik pening dan fed-up aku dibuatnya..rasanya memang tiada bakat..huhu..

Satu hari tu aku blogwalking ke blog Aina Akmal dan nampak header barunya yang memang comel, jadi aku pun request la minta tolong buat header, aina kata boleh..lepas tu, aina offer mau tolong edit 'whole blog', aku apa lagi pucuk dicita ulam mendatang..rasa macam mau lompat pun ada gara-gara  terlampau happy..heheh..

Aku memang kagum dengan bakat yang ada pada adik Aina ni, orangnya masih muda remaja dan masih menuntut di MRSM tapi agak pakar juga dalam mengedit blog ni..seorang yang sangat baik hati dan suka rendah diri, walaupun baru mengenalinya di alam maya ni dalam tempoh yang singkat tapi aku senang berkawan dengan aina ni..

Jom, jemput datang ke blog Aina Akmal dan follow la adik aina yang sweet ni..bagi kaki novel tu boleh la baca karya Aina, novel Sky Love..berbakat besar tau dalam bidang penulisan..best!!! aina juga ada buat tutorial dan freebies..

Apapun, aku memang suka sangat-sangat dengan wajah baru SRC dan harap anda pun begitu juga..semoga teman-teman tidak jemu bertandang ke sini

p/s to aina: tqvm adik sebab buat semua ni untuk akak, kesian bersengkang mata menhadap laptop edit blog dan tak tentu makan..lepas ni cukup-cukup rehat dan jaga kesihatan tau, sayang adik ketat-ketat..luv u, muahh..muahh..^_^..semoga impian terlaksana ada bisnes sendiri..AA Design Sdn.Bhd..insyaallah amin.

sekian, wasalam




14 comments:

  1. Cantik betul.. itulah orang yang berbakat semuanya jadi elok.. kita yang tak berbakat nih mau hancuss jadinya..

    ReplyDelete
  2. comel .. dah cantik dari dulu.. :)) suke suke suke .. hikhik

    ReplyDelete
  3. blm dpt tgk lagi blog mu kak, saya on dr mobile, hehe, tp xsbr nk tgk..hehe.. adik Aina mmg terer, dh byk dia tlg design kan, hehe.. eh, tax thu pla dia buat karya novel, jap g maw serbu.. hehe :B

    happy blogging kak ^^

    ReplyDelete
  4. Cantik langsir barunya hihii..suka suka suka ^__^

    ReplyDelete
  5. wah best la...sy nye pn mcm nk tukar..best kn klo pndi wt sendiri huhu

    ReplyDelete
  6. Emmm...hebat..cheq da kadang2 xreti nk ubah2 ni..teringin jgk nk buat cam blog org lain

    ReplyDelete
  7. thank you for this entri. thank you so much for everything^^

    ReplyDelete
  8. rasanya blog ni lebih baik drp blog saya sebab design simple. sesuai untuk blog masakan n perempuan.

    Post latest sayaAlhamdulilah. Akhirnya Anuar setuju bekerjasama dengan Najib

    ReplyDelete
  9. Patutlah masuk tadi...nampak ada lain sikit....rupanya blog dah berubah wajah...cantik...

    ReplyDelete
  10. Nampak comel...pandai dia buat...ok nnt ada masa terjah sana..

    ReplyDelete