Aktiviti jualan Youth Corner Sipitang kali ke-2

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Menjalani hari-hari yang sibuk akhir-akhir ni buat blog sedikit terabai. Terima kasih buat teman-teman yang terus singgah ke sini dan tinggalkan komen yang sangat banyak walaupun aku belum sempat nak lepak di 'rumah' kalian..maafkan aku dan aku sayang korang!!!

Hari ni aku mau kongsi entrisepanjang aktiviti jualan Bazar Belia, Youth Corner Sipitang yang aku sertai hujung minggu lepas..

Pembantu cilik yang bantu aku menjual tempohari..waie & putri
Thanx pada mama, my sis dan Mimie sebab tolong aku

Macam biasa aku menjual aneka kek budget yang 'hot' dan banyak permintaan pelanggan antaranya:
  • Kek coklat moist
  • Kek cheese leleh ( vanilla/coklat )
  • Kek red velvet
  • Cupcakes
Selain tu, aku juga menjual popia kentang, karipap dan Popia kacang hijau..

Alhamdulillah, sambutan sangat mengembirakan hati..terima kasih pada  semua yang telah mrmbeli produk Sweet red cherry..insyaallah bulan mei ni 'booth' jualan SRC akan dibuka lagi..

Antara booth jualan yang menyertai aktiviti  Youth Corner..


Booth jualan ni jual barangan bundle..berdepan pula dengan booth aku..ada yang tarik minat aku di sana..dan akhirnya sebelum tutup aku 'usha' dan jom tengok apa yang aku dapat..

Aku rembat apron dan 'tote bag' tu..apron tu berguna bila time 'baking' dan masak-masak..dan beg tu boleh la simpan barang yang patut..murah ja..total dua barang ni rm5 ja..nama pun barang bundle kan..^_^


Sempat snap gambar budak-budak main 'giant bubble'..memang best tengok..popular kan main belon air ni..teringat zaman budak-budak suka beli belon ni tapi dulu mana ada saiz 'giant' :)

Okeylah sampai sini saja dulu entri aku malam ni..jumpa di lain entri..

Pertanyaan untuk tempahan: 012-8244251 (bbwana)whatsApp. Tq



10 comments:

  1. Seronoknya, Wana! Si cilik2 tu menolong sama tu yg mahal! Tahniah, Wana. Booth dapat sambutan :)

    ReplyDelete
  2. http://sitiyangmenaip.blogspot.com/2015/04/giveaway-sayang-by-scha-nazri.html
    datang singgah kejap.. jemput Kak Wana join segmen.. nanti CT datang lagi ya..

    ReplyDelete
  3. best tu wana.. nasib ada pembantu cilik membantu wana.. semoga booth wana untuk bulan depan mendapat sambutan..

    ReplyDelete
  4. Seronoknya wana ada booth jualan mcm ni. Org ramai akan lebih mengenali biz kita bila dah cuba beli produk kita. Smg wana makin murah rezeki melimpah ruah. Amin :)

    ReplyDelete
  5. msti laju je habis jualan kek wana tuh kan...
    siap ada assistant lg tuh

    ReplyDelete
  6. wah assistant comel2... :)

    ReplyDelete
  7. Seronoknya :) rajin kak wana join event2 macam ni..semoga perniagaan kak wana bertambah maju..amin :)

    ReplyDelete
  8. Smoga bertambah rezeki wana hihihi

    ReplyDelete