Hadiah menang giveaway dari Ummialyaanas

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Syukur alhamdulillah, sejak dari minggu lepas dah banyak parcel yang aku terima..kali ni parcel yang mengandungi hadiah aku menang, MAC Giveaway by Ummialyaanas..

Parcel yang aku terima minggu lepas

 Aku menang tudung Aidijuma Green Label (redstar)..

Thanx banyak-banyak ya ummi..

Insyaallah pasti akan ku gunakan sebaiknya..saatnya pasti tiba nanti..

Ucapan dari Ummi..tqvm.. :)

P/s: terima kasih buat kawan-kawan yang rajin singgah sini dan 'drop' komen..tqvm buat cik ash sebab dah boom komen di sini..aku sangat hargai kalian..labiu all!!

Sekian, wasalam.

17 comments:

  1. wah tahniahhhh wana bnyak hadiah tu heehe

    ReplyDelete
  2. Tahniah, Wana! Beruntung tuan punya diri :)

    ReplyDelete
  3. Tahniah! Seronoknya dapat hadiah.... saya suka sangat kalau dapat hadiah, apa-apa hadiah laaa he he heee...

    ReplyDelete
  4. Tahniah Wana
    Alhamdullilah mamasya sihat

    ReplyDelete
  5. wah bestnya dapat hadiah..tahniah geng.. ;D

    ReplyDelete
  6. wah bestnya dapat hadiah..tahniah geng.. ;D

    ReplyDelete
  7. Tahniah Kak Wana...wah, best2 :)

    ReplyDelete
  8. tahniah kak Wana... alhamdulillah rezeki ALLAH nak bagi :)

    ReplyDelete
  9. Thniah wana....hadiah dia menarik tol hehehh

    ReplyDelete
  10. alhamdulillah..tahniah k.wana

    ReplyDelete
  11. Tahniah.
    Akak baru ada sehelai tudung adijuma ni. Memang best dan selesa pakainya

    ReplyDelete
    Replies
    1. samalah kak.. yg corak2 ni CT xde langsung tp CT ada yang kosong nye..
      murah hehehehe.. kalo rosak x nangis..

      Delete
  12. hehehe melalui udara lagi gituuuu Kak Wana =D
    CT dah lama tak pakai bawal.. tp mmg aidijuma ni kegilaan ramai..

    ReplyDelete